Jumaat, 25 April 2014

Coretan e.m.a.s. ~ Jejalan di Gerbang Malam, Ipoh, Perak

24.04.2014 (Khamis), Suatu Malam

0 ulasan

Rabu, 23 April 2014

Coretan e.m.a.s. ~ Suatu Pagi Naik Bas Nadi di Putrajaya :D

23.04.2014 (Rabu), 7.55 pagi

Pagi ni naik bas nadi g keje. Tunggu depan rumah... Tunggu punya tunggu, bas L02 lalu, jadi naik jer lah... Lepas tu dia gi straight... straight.... Uihhh pusing ke kanan, ha? Nak ke Cyberjaya ke ni ambik laluan MEX?? Ohhh... Rupanya ni jalan baru kat Putrajaya untuk ke Presint 8.. Leh kornar ikut jalan tu. Ahaks!

Uihhh x dicerita lagi masa dalam bas... Pemandu masih muda belia, so x demo lagi kerja agaknya, agak penyabar ni! Hahaha... Si pamandu ni pasang lagu, amboihhh! Sekali dengar macam lagu raya... Lepas 2-3 lagu, baru turn lagu ukays lak! Uihhh... Terimbas pulak naik bas, turun bas g sekolah tingkatan 1-3! Pastu tengok bebudak g sekolah... Ikutkan... Seronok betul masa sekolah dulu-dulu, x payah fikir nak kerja dan deal dengan karenah manusia. Hehehe... Amboihhh ke situ pulak jiwangnya...

#.sesekali terimbas
#.rajin taip panjang-panjang pepagi
#.kene g outstation ke Ipoh
#.kene g lawat opis di Cameron Highland
#.ohhh Putrajaya
#.66 hari lagi Ramadhan

0 ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...