Khamis, 11 Februari 2016

Travel e.m.a.s. ~ Kisah backpacker shopping

2016.Feb.11 (Thu), 10.19 pm

Sila naik lagi dan lagi dan lagi! 
Terimbas kejap bila hari tu cuci mata hajat nak sopping ler konon. Ada mak cik sebelah tu bertegur sapa katanya dr singapore mmg niat dengan sejelasnya nak sopping. Sebab katanya lagi di singapore barang mahal. Currency singapore kan tinggi dan currency mlysia jatuh. Amboi amboi mak cik... Nak sopping tu silakan... Tp x yah lah nk sindir rm. Terasa kut! Hahaha... Tp lagi terasa bila geng2 uae main tunjuk jer nak 10, nak 20. Kita ni nak beli 1 pun, bukan main lama telek... Hahaha (lucu lagi sebab tu gelak). Tp ader geng2 yg rambut brown, paling hebat tawar-menawar. Tu termasuklah rambut brown celup made in mlysia. Main ambik jer. Faktanya, bukan psl currency, tp pasal orang tu ada kuasa membeli ke tak. Maksudnya lagi, aku x termasuk dlm yg ader kuasa cam mereka tu jer. Hahaha...


0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...